Paskyra

Nemokami skelbimai

Nemokami skelbimai Smart Portal tinkle - puikus sprendimas norintiems reklamuotis ne tik internete, bet ir už jo ribų. Kodėl?


nemokami skelbimai SP tinkle
  • Nes šie skelbimai visiškai nemokami.
  • Nes skelbimui įkelti nereikia jokios registracijos.
  • Nes skelbimo įkėlimo procesas greitas, paprastas ir efektyvus.
  • Nes skelbimą įkelti lengva ne tik per kompiuterį, bet ir per mobilųjį telefoną.
  • Nes savo skelimą galima bet kada redaguoti per įkėlimo metu į el. paštą gautą internetinę nuorodą.
  • Nes jie rodomi ne vien tik internetinėje SmartPortal.lt svetainėje, bet ir visame Smart Portal interaktyvių stendų tinkle!

Kiekvieną skelbimą prieš publikavimą patikrina Smart Portal Administracija.

Prieš naudojantis Smart Portal paslaugomis, derėtų susipažinti su Pagrindinėmis Taisyklėmis



Nemokamų Skelbimų D.U.K.

Kaip įkelti savo skelbimą?

Kaip įkelti savo skelbimą?

Norėdami patalpinti savo skelbimą į Smart Portal Nemokamus Skelbimus, Jūs galite:
  1. Paspausti ant šio puslapio viršuje esančio Skelbiko, rėkiančio "Įkelk skelbimą", paveikslėlio ir užpildyti atsidariusią skelbimo talpinimo formą;
  2. Nueiti į Nemokamų Skelbimų skiltį (į ją nuveda kiek kitokio dizaino mygtukas "Skelbimai" pagrindiniame smartportal.lt svetainės meniu) ir paspausti prie skelbimų kategorijų esantį mygtuką "Įkelti Skelbimą". Tada užpildyti atsidariusią skelbimo talpinimo formą;
  3. Nuskenuoti prie Skelbiko esantį QR kodą savo išmaniuoju ir įkelti skelbimą per jį.
Jeigu naršote po Nemokamus skelbimus Smart Portal interaktyviame stende ar ekrane, skaitykite atsakymą į klausimą "Kaip įkelti skelbimą per mobilųjį telefoną?".

Kaip įkelti skelbimą per mobilųjį telefoną?

Kaip įkelti skelbimą per mobilųjį telefoną?

Skelbimą per telefoną galite įkelti dviem būdais:
  1. Savo telefono interneto naršyklėje įvesti adresą smartportal.lt , nueiti į skelbimų skiltį ir paspausti jos viršuje esantį žalią mygtuką su pliuso ženklu;
  2. Nuskenuoti šio puslapio viršuje esantį QR kodą (šalia skelbiko, rėkiančio "Įkelk skelbimą") ir sekti tolesnius nurodymus formoje. (Norint nuskenuoti QR kodą, tam reikia turėti QR kodų nuskaitymo programėlę telefone - šiuolaikiniai išmanieji telefonai dažniausiai ją jau turi įdiegtą arba integruotą telefono kameros programėlėje);
  3. Jeigu naršote po Nemokamus Skelbimus Smart Portal interaktyviame ekrane arba stende, galite paspausti ant "Įkelk skelbimą" mygtuko, esančio šalia skelbimų kategorijų, ir tada nuskenuoti iššokančiame lange atsidariusi QR kodą savo išmaniuoju telefonu.

Įkėliau naują skelbimą. Kodėl jo nematau svetainėje?

Įkėliau naują skelbimą. Kodėl jo nematau svetainėje?

Skelbimai svetainėje iš karto neatsiranda. Prieš tai dar jų turinį turi patikrinti ir patvirtinti Smart Portal administratoriai. Jūsų skelbimas Smart Portal tinkle atsiras tada, kai bus patvirtintas (kai tai įvyks, gausite apie tai informuojantį pranešimą).

Mano skelbimas jau buvo patvirtintas. Paspaudžiau jo redagavimo nuorodą. Kodėl skelbimas dingo iš svetainės?

Mano skelbimas jau buvo patvirtintas. Paspaudžiau jo redagavimo nuorodą. Kodėl skelbimas dingo iš svetainės?

Net jeigu Jūsų skelbimas jau ir buvo patvirtintas prieš tai, po kiekvieno redagavimo Smart Portal administracija jį turi peržiūrėti ir patvirtinti iš naujo. (Taip stengiamės išvengti sukčiavimo ir neleistino turinio kėlimo).

Kiek laiko bus rodomas mano skelbimas?

Kiek laiko bus rodomas mano skelbimas?

Kol kas skelbimai talpinami neribotam laikui. Tačiau greitu metu sistemoje turėtų būti įdiegtas laiko apribojimas - t.y. skelbimas sistemoje bus rodomas 60dienų, o po to šalinamas. Jeigu norėsite, kad jis būtų rodomas ilgiau - turėtumėte, praėjus laikotarpiui, jį įkelti iš naujo.

Kaip išimti savo skelbimą iš svetainės? (Nebenoriu rodyti savo skelbimo/pardaviau jame reklamuotą daiktą.)

Kaip išimti savo skelbimą iš svetainės? (Nebenoriu rodyti savo skelbimo/pardaviau jame reklamuotą daiktą.)

Skelbimą pašalinti galite patys, naudodamiesi el. laiške, kurį gavote tik patalinę skelbimą, nuoroda.

Neberandu el. laiško, kuriame buvo skelbimo redagavimo/pašalinimo nuoroda. Noriu redaguoti/ištrinti savo skelbimą. Ką daryti?

Neberandu el. laiško, kuriame buvo skelbimo redagavimo/pašalinimo nuoroda. Noriu redaguoti/ištrinti savo skelbimą. Ką daryti?

Tokiu atveju reikėtų rašyti el. laišką Smart Portal Administracijai su prašymu pašalinti Jūsų skelbimą. Jeigu norite jį tik paredaguoti - deja, bet tokiu atveju turėsite įkelti jį iš naujo (ir šį kartą saugoti redagavimo/pašalinimo nuorodą :) ).
Dėmesio. Prašymas pašalinti skelbimą Smart Portal Administracijai turi būti siunčiamas iš to paties el. pašto, kuris buvo naudojamas įkeliant skelbimą (mes juk turime įsitikinti, kad prašymą tikrai siunčia pats jo autorius, taip?). Kitu atveju į prašymą nebus atsižvelgta.

Kodėl mano skelbimas nebuvo patvirtintas? Per kiek laiko jis patvirtinamas?

Kodėl mano skelbimas nebuvo patvirtintas? Per kiek laiko jis patvirtinamas?

Jeigu Jūsų skelbimas dar nebuvo patvirtintas - palaukite. Tai šiek tiek gali užtrukti (Smart Portal administracija irgi turi laisvadienius :) ). Kai Jūsų skelbimas bus patvirtintas (arba, jeigu bus atmestas) - gausite apie tai pranešantį laišką. Skelbimo patvirtinimas gali užtrukti nuo keliolikos minučių iki poros dienų - priklausomai nuo eilėje laukiančių skelbimų kiekio ir savaitės dienos bei laiko, kada įkėlėte savo skelbimą.

Kodėl mano skelbimas buvo atmestas?

Kodėl mano skelbimas buvo atmestas?

Jūsų skelbimas buvo atmestas, jeigu jis neatitinka Smart Portal Pagrindinių Taisyklių ar Bendrųjų Sąlygų ir Nuostatų (minėtieji dokumentai pasiekiami per svetainės apačioje esančias nuorodas); jeigu kėlėte tą patį skelbimą kelis kartus, kėlėte neleistiną turinį, skelbimas buvo klaidingas ar melagingas, arba jo tikslas buvo "užteršti" (angl. "spam") Smart Portal erdvę. Jeigu Jūsų skelbimas buvo atmestas ir norėtumėte sužinoti detalesnes jo atmetimo priežastis - galite kreiptis į Smart Portal Administraciją.
Dėmesio. Siunčiant prašymą paaiškinti skelbimo atmetimo priežastis, būtina tiksliai nurodyti, apie kurį skelbimą teiraujamasi. Į laiškus, kurie nėra informatyvūs ir aiškūs, pvz. "Kodėl atmetėte mano skelbimą?" ir pan., nebus atsakinėjama.

Ką reiškia "skelbimo spalva" ir "Pilka I, Pilka II..." skelbimo įkėlimo formoje?

Ką reiškia "skelbimo spalva" ir "Pilka I, Pilka II..." skelbimo įkėlimo formoje?

"Skelbimo spalva" - tai fono, kuriame rodomas Jūsų skelbimas, atspalvis. Jie šiek tiek skiriasi. Taip galima truputį labiau individualizuoti savo skelbimą :)

Ką daryti, jeigu neradau reikiamos kategorijos savo skelbimui?

Ką daryti, jeigu neradau reikiamos kategorijos savo skelbimui?

Smart Portal skelbimų kategorijos specialiai parinktos taip, kad apimtų pagrindines skelbimų sritis ir nereikėtų ilgai naršyti, kol rasi savąją kategoriją. Tad savo skelbimui tikrai turėtumėte rasti kurią nors kategoriją, kurią atitiktų Jūsų skelbimo turinys. O jeigu iš tikrųjų tokios neradote ir turite konkretų pasiūlymą, kokią dar bendrąją kategoriją turėtume pridėti - rašykite savo pasiūlymą į [el.paštas] ir galbūt mes jį priimsime (jeigu manysime esant tikrai reikalingą).

Kodėl turiu įvesti savo tel. Nr. į skelbimo formą? Jeigu jo rodyti nenoriu?

Kodėl turiu įvesti savo tel. Nr. į skelbimo formą? Jeigu jo rodyti nenoriu?

Telefono numeris reikalingas tam, kad skelbimu susidomėjęs asmuo galėtų su jumis susisiekti. Deja, šiuo metu jis privalomas.

Kodėl turiu įvesti savo el. pašto adresą į skelbimo formą?

Kodėl turiu įvesti savo el. pašto adresą į skelbimo formą?

Talpinant naują skelbimą, Jūsų el. pašto adresas reikalingas tik tam, kad į jį gautumėte apie skelbimo patvirtinimą/atmetimą pranešančius laiškus bei nuorodą, kuria naudodamiesi galėsite savo skelbimą redaguoti. Skelbimuose nei kur nors kitur Jūsų įvestas el. paštas nebus rodomas.
Dėmesio.Įsitikinkite, kad įvedėte teisingą ir galiojantį savo el. pašto adresą. Kadangi kitu atveju negalėsite savo skelbimo nei redaguoti, nei pašalinti.

Noriu, kad mano el. pašto adresas būtų matomas skelbime viešai. Kaip tai padaryti?

Noriu, kad mano el. pašto adresas būtų matomas skelbime viešai. Kaip tai padaryti?

Jeigu norite, kad skelbime būtų matomas Jūsų el. paštas, turėsite jį įrašyti savo skelbimo tekste. Skelbimo talpinimo formoje Jūsų nurodytas el. paštas nebus rodomas viešai.
Dėmesio.Tokiu atveju skelbimo tekste bei skelbimo talpinimo formoje įvesti el. pašto adresai privalo sutapti. Jeigu į skelbimo talpinimo formą įvesite vieną el. pašto adresą, o tekste nurodysite kitą - el. pašto adresas tekste nebus rodomas.

Įkėliau nuorodą į skelbimo tekstą. Kodėl jos nėra?

Įkėliau nuorodą į skelbimo tekstą. Kodėl jos nėra?

Skelbimų tekste nuorodų talpinti nėra leidžiama. Skelbime galima rodyti tik vieną internetinio puslapio nuorodą - ją reikia įrašyti į tam skirtą laukelį skelbimo talpinimo formoje (pagal ją bus sugeneruojamas ir pagalbinis QR kodas, kurį galės savo išmaniaisiais nuskenuoti Smart Portal stendų naudotojai), tačiau papildomų internetinių nuorodų į skelbimą kelti nėra leidžiama.

Leidžiamas ir neleidžiamas skelbimo turinys (nuorodos, tekstas...)

Leidžiamas ir neleidžiamas skelbimo turinys (nuorodos, tekstas...)

Į skelbimo teksto laukelį galite įrašyti tik tekstą ir (jeigu norite) el. pašto adresą. Papildomų nuotraukų ar internetinių nuorodų skelbimo tekste talpinti negalima - joms skirti papildomi laukeliai skelbimo įvedimo formoje. Html, php, javascript, kiti kodai ar skriptai skelbimo tekste taip pat nėra leidžiami - toks skelbimas bus administratorių pakoreguotas prieš publikavimą, arba nepublikuojamas iš viso.
 

Turite klausimą/pasiūlymą?

Turite pasiūlymų? Klausimų? Jau naudojatės Nemokamais Skelbimais ir susidūrėte su problema?

Vardas(*)
Klaidingai įvestas arba neįvestas vardas

Pasirinkite(*)
Pasirinkite žinutės tikslą

Nurodykite problemos tipą(*)
būtina pasirinkti problemos tipą

Nurodykite, su kokia kita Nemokamų Skelbimų problema susidūrėte(*)
Nurodykite, su kokia kita problema susidūrėte

Skelbimo pavadinimas(*)
Įveskite skelbimo pavadinimą

El. paštas(*)
Neteisingas el. paštas

Telefono numeris
Telefono numeris turi būti sudarytas iš skaičių

Žinutė(*)
Klaidingai užpildytas pastabų laukelis

Saugos kodas(*)
Saugos kodas   
Sugeneruoti kitą kodą
Neteisingai įvestas saugos kodas

Turite klausimą?

Užduokite jį mums

Vardas(*)
Įveskite savo vardą

El. paštas(*)
Neteisingas el. paštas

Telefono numeris
Telefono numeris turi būti sudarytas iš skaičių

Žinutė(*)
Žinutė negali būti tusčia

Saugos kodas(*)
Saugos kodas   Sugeneruoti kitą kodąNeteisingai įvedėte saugos kodą

Paskyros prisijungimas